How Much You Need To Expect You'll Pay For A Good نمک بدن هلو بیوآکوا

Wiki Article

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسکراب هلو بیواکوآ” لغو پاسخ

قابل استفاده برای رفع اسپاسم های عضلانی و درد های ماهیچه ای(به صورت حل شده در آب گرم تشت یا وان حمام و قرار دادن بدن به همراه ماساژ درون آب)

نمک بدن هلو بیوآکوا حاوی عصاره هلو و نمک دریا باعث روشن شدن و لایه برداری قسمت‌های تیره پوست مثل، قوزک پا، زیر بغل، بیکینی، آرنج و هر قسمتی که لک و تیره شده می‎‌شود. این نمک‌ها روشن کننده، مرطوب کننده و سفید کننده پوست شما می‌باشد و با رایحه بسیار خوشبو و معطر خود تجربه ای لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند.

عوارض جانبی این درمان نیز بسیار کم است، به شرطی که برای درمان به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید. عوارض جانبی به شرح زیر است.

اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی پاساژ زیبایی و سلامت لوازم بهداشتی مراقبت پوست لایه بردار پوست

می‌توانید از این محصول برای رفع اسپاسم‌های عضلانی و دردهای ماهیچه ای ( به صورت حل شده در تشت آب گرم یا وان حمام و قرار دادن بدن درون آب به همراه ماساژ بدن) بهره ببرید.

اسکراب دانه ریز بیواکوا، حاوی مواد طبیعی و مواد معدنی است که هیچ گونه آسیب و عوارضی بر روی پوست صورت ایجاد نمی کند و با هر نوع پوستی، بخصوص پوست های حساس سازگاری دارد. استفاده از اسکراب صورت هلو بیواکوا، باعث کلاژن سازی و تحریک جریان گردش خون می شود که همین باعث سفتی و افزایش استحکام پوست صورت می شود.

نمک بدن هلو بیوآکوا از کجا بخرم برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کراتین کردن مو، کوتیکول مو( خارجی ترین لایه ساقه مو که بی رنگ و نازک است و وظیفه آن محافظت از لایه میانی ساقه مو است) را صاف می‌کند و باعث می‌شود کمتر وز شود.

از بین برنده تیرگی (آرنج، زانو، قوزک پا، زیربغل، کشاله ران و...)

از حوله زبر برای خشک کردن موهای خود استفاده نکنید. به آرامی آن را خشک کنید

لایه برداری خیلی خوبی میکنه فقط یه کم بوش اذیت میکنه ولی در کل عالی

Report this wiki page